söndag 19 februari 2012

Welsh promenad

Oh vilken helg det blev!!
Johanna sov över hos oss i fredags efter discot. På lördagen åkte jag och Elin samt Johanna och Maja in till stan. Jag skulle köpa jeans till Elin. Hon har dragit iväg på längden och är det något som jag inte gillar så är det för korta byxor. Det blev två par nya jeans samt en tröja. Dagens fynd var ett par vinterstövlar till Elin som hon kan ha nästa år. 70% rabatt!! Hade kostat 800:- så jag var nöjd och Elin likas så.
Min stora tjej!
Elins nya sysselsättning är att virka. Hon är jätteduktig.
I dag söndag åkte vi till stockholm och Hellas gården för att träffa andra Welsh ägare. Hela 49 st welshar var med på en 6-7 km promenad, eller ska jag säga klättring... Vi klättrade upp för bergen och det var högt vill jag lova. Lite otäckt när det var så nära kanten/stupet. Hundarna var lösa. Helt fantastiskt att det inte blir något bråk överhuvudtaget.



Vyn uppe från berget!

Smilla och Doris bror Enzo
Efteråt åkte vi hem till min bror med familj. Vi fick jätte god mat och riktigt roligt att ses.
Maja och Fabian

Elin och Vincent myser och Elin läser högt för Vincent.
En härlig söndag, jag kommer ha träningsvärk i morgon i rumpan efter all klättring...

1 kommentar:

  1. OJ vad många ni var på eran promenad!
    Jag tyckte vi var många här i göteborg och då var vi bara 18 st jämfört med er :)

    SvaraRadera