lördag 28 juli 2012

trött idag

Vaknade vi 8 tiden och gick ut på morgonpromenad i skogen med Smilla. Härlig start på morgonen. Men jag är så trött idag. Igår såg det ut som om vi skulle få jättefint väder idag. Men på morgonen såg det inte ut så. Men framåt 10 tiden tyckte vi att det började spricka upp.Vi chansade och åkte till stendörren. Pernilla och barnen följde med samt att Henrik med barn kom ut. Så även om vädret var sådär hade barnen det superkul. Både Smilla och Doris var med och bada.








solen gick i moln och det blev ganska kallt så vi åkte hem vid 15 tiden.
Jag förstår inte vart min energi har tagit vägen.... men ibland är det ju så att man måste få vara lite trött och seg och inte orka göra någonting.
Nu ska jag se om jag kan samla lite krafter och plocka lite här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar